Inainte de achizitionarea produselor de folosinta indelungata (mobilier), asigurati-va ca ati fost informat corect, complet si precis despre toate aspectele care sunt importante pentru dumneavoastra. De asemenea asigurati-va ca ati luat la cunostinta clauzele si conditiile care insotesc produsul si ati respectat instructiunile de instalare, manipulare, intretinere si utilizare.
Raspundere
Fil Sofa nu isi asuma raspunderea pentru:
- estimarea eronata a spatiului unde urmeaza a fi montata/depozitata mobila
- nefinalizarea livrarii/montajului din cauza problemelor cauzate de estimarea eronata a cailor de acces (holuri de bloc sau apartament de dimensiuni reduse, usi de acces inguste, lipsa spatiului de manevra)
- deteriorarea produselor in urma transportului si montarii acestora realizate de client sau de terti
- diferentele de nuanta pe acelasi cod de finisaj sau pe acelasi material de acoperire daca produsele in cauza nu au fost comandate in acelasi timp pe aceeasi nota de comanda (pot fi diferente de nuanta de la lot la lot)
- echipajul nu are obligatia sa transporte marfa, daca mijlocul de transport Fil Sofa nu se poate parca in apropierea intrarii in imobilul unde isi are domiciliul clientul sau daca integritatea corporala a angajatilor Fil Sofa este pusa in pericol (livrare de produse in imobile in constructie; scari sau terase fara balustrade; cai de acces inguste; usi, scari, holuri care nu permit manevrarea produselor fara sa se aduca deteriorari imobilului prin deteriorarea peretilor sau deteriorarea fizica a produselor), acest lucru fiind aplicabil si in situatia in care produsul respectiv trebuie preluat pentru a fi trimis la fabrica producatoare in vederea expertizarii si remedierii lui in garantie
- deteriorarile bunurilor materiale (parchet, pereti, usi, geamuri) cauzate de manipularea (montajul) produselor de catre echipajul Fil Sofa, in acest scop va recomandam sa protejati spatiul unde urmeaza a se efectua montajul
- deteriorarea produselor de animalele de companie existente in locuinta clientului
- echipajul Fil Sofa nu este obligat sa elibereze spatiul, unde urmeaza sa fie asezat mobilierul nou, de mobilierul vechi sau sa desfaca de la gaze/apa produsele electrocasnice existente in acest spatiu
- echipajul Fil Sofa nu este obligat sa ridice de la client ambalajul cu care a sosit mobila, acesta fiind un bun al clientului
Garantie
Garantia nu se aplica in urmatoarele situatii:
- orice produs de tapiterie (canapele, fotolii, paturi tapitate, saltele) isi va pierde garantia daca materialul de acoperire al acestuia prezinta resturi alimentare, fecale umane sau animale, par de la animalele de companie si va prezenta mirosuri deranjante (mirosuri specifice animalelor, mucegaiului sau mirosul specific de fecale)
- saltele rulate, impaturite
- deteriorarea produsului ca urmare a transportului, manipularii, montajului facut de client sau de un tert
- produse incendiate, inundate, deteriorate, furate
- schimbarea culorii produsului din cauza soarelui sau a unei surse de caldura sau apa
- vopsirea produsului de catre client sau a interventiei cumparatorului asupra mobilierului cu substante suplimentare de lacuire
- gaurirea, lipirea pe produs a altor repere sau materiale
- murdarirea materialului de acoperire in urma folosirii